امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0


فصل 1:

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

تاریخچه

شرکت صنایع غذایی زرین گل در سال 1371 در زمینی به مساحت 1 هکتار با خط تولید ماکارونی و ورمیشل آغاز به کار نمود و اینک دارای خط تولید آرد زرین گل می باشد، این کارخانه به مدیریت برادران رحمت بخش و مسئول آزمایشگاه و فنی مهندس جلیل وند می باشد.

آدرس: گرگان، شهرک صنعتی آق قلا، صندوق پستی 519.

 تلفن: 01735753344: فکس: 01735753345

خط مشی کیفیت

شرکت صنایع غذایی زرین گل با هدف تامین انواع آرد مرغوب، ماکارونی، ورمیشل، رشته آش، آرد و سبوس در سال 1371 تاسیس شده است. این واحد صنعتی در جهت تولید محصولات با کیفیت مطلوب و افزایش سطح رضایت مشتریان و توسعه صنعت تولید آرد در داخل کشور و افزایش اعتماد و گرایش مشتریان به استفاده از محصولات استاندارد و دستیابی به استاندارد های ملی اقدام به استقرار سیستم کیفیت در چهار چوب این نظام نامه نموده است. در این راستا خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

افزایش رضایت مشتریان از طریق تهیه محصولات منطبق با نیازمندی های آنان.

بهبود مستمر سطح کیفیت محصولات. 

تولید و عرضه محصولات مطابق با استانداردهای ملی. 

آموزش مستمر و اثر بخش کارکنان در تمام سطوح سازمانی. 

اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری در سطح جامعه. 

مدیریت شرکت صنایع غذایی زرین گل با درک کامل از مفاد این خط مشی در اجرای آن متعهد می باشد و از درک کامل مفاد آن نیز از سوی یکایک اعضای واحد تولیدی از جمله کارکنان و سهام داران اعتقاد راسخ دارد. 

سازماندهی و نمودار سازمانی شرکت صنایع غذایی زرین گل

کنترل فرآیند

  • ·       کلیه فرآیندهای تولید که مستقیما بر کیفیت موثرند، شناسایی، برنامه ریزی و تحت شرایط کنترل شده صورت می پذیرند.

مسئولین واحد تولید اطمینان حاصل می نمایند که کلیه فعالیت های آنان بر اساس برنامه ها و ترتیبات از پیش تعیین شده و طبق طرح کیفیت، مشخصات و استاندارد های فنی و روش های اجرایی و دستورالعمل های کاری، صورت می پذیرد.

  • ·       کلیه فرآیند های تولید توسط واحد تولید شناسایی و برنامه ریزی می شود، توالی عملیات تولیدی، مواد و تجهیزات تولید حمل و نقل های حین فرآیند، و معیارها و ضوابط پایان کار در هر مرحله، کنترل جهت تطبیق فرآیند با استاندارد ها و معیار های رد و پذیرش در هر مرحله تدوین گردیده است کلیه موارد فوق در هر مرحله کنترل و نتایج مکتوب می گردد.
  • ·       پیش از ورود مواد به تولید کلیه مواد از لحاظ انطباق با الزامات، مطابق روشهای از پیش تعیین شده، کنترل می شود. 
  • ·       مسئولین واحد تولید اطمینان حاصل می نمایند که عوامل و امکانات تولیدی شامل وسائل و تجهیزات تولیدی، مواد، ابزارها و نرم افزارها، شرایط کاری، شرایط محیطی در وضعیت مناسب و مطلوب قرار دارد. 
  • ·       مسئولین واحد تولید اطمینان حاصل می نمایند که منابع و مستندات کافی در دسترس هستند و آموزشهای لازم و کافی نسبت به انجام فرآیند به پرسنل انجام دهنده فعالیت ها داده شده و مهارت و تجربه لازم برای انجام کارها به نحو مطلوب را دارا هستند. 
  • ·       صلاحیت و کفایت کاری پرسنل برای انجام کارهای محوله توسط مسئولین واحد تولید ارزیابی و تعیین می گردد. 
  • ·       فرآیندهای ویژه تحت شرایط کنترل شده و با استفاده از تجهیزات و ابزاری صورت می گیرد که درستی و کفایت آنها قبلا اثبات گردیده است و به تصویب مقامات مجاز رسیده است. 
  • ·       استفاده از تجهیزات موثر بر فرآیندهای تولید منوط به تائید صحت کارکرد آنها توسط واحد تعمیرات و نگه داری می باشد. 


خرید و دانلود - 25,300 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com