امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

نوع فایل: پاورپوینت ()

 قسمتی از متن پاورپوینت:

تعداد اسلاید: 21 صفحه

اختلالات اضطرابی اختلالات اضطرابی: تعریف: اضطراب حالتی بیمارگونه که با احساس بیم و نگرانی، همراه با نشانه های جسمی حاکی از وجود فعالیت مفرط دستگاه عصبی خودکار مشخص می‌شود. از ترس، که به علت شناخته شده دارد، تفکیک می‌شود.
تشخیص، نشانه ها و علائم:جدول
اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: A- اختلال هراس(panic disorder): مشخص با حملات هراس خود انگیخته که ممکن است با گذر هراسی(agoraphobia) نیز همراه باشد(ترس از فضاهای باز، تنها بودن دور از خانه، یا ازدحام).
اضطراب انتظار(anticipatory anxiety): مشخص است با این احساس که هراس و درماندگی یا تحثیر زمانی در آینده روی خواهد داد.
اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: اختلال اضطراب منتشر: مشخص با اضطراب مزمن و منتشر حداقل به مدت 6 ماه شامل اختلال اضطراب مفرط کودکی نیز می گردد. اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: C- فوبی خاص(Specific phobia): ترس غیر منطقی از یک شیء، مثل اسب، مکان های خاص، مثل بلندی، و نیاز به اجتناب از آن. اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: فوبی اجتماعی(جامعه هراسی): ترس غیر منطقی از موقعیت های عمومی، مثل سخنرانی در جمع.
اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: اختلال وسواس- جبری(obsessive compulsive disorder): عقاید، تکانه ها، افکار(obsession). یا الگوهای رفتاری(compulsion) مزاحم و تکرار شونده که خود ناپذیر(ego-alien) بوده و در صورت مقاومت ایجاد اضطراب می کنند. اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: اختلال استرس پس از سانحه(posttraumatic and acute stress disorder): اضطراب حاصل از یک استرس عمده در زندگی رویدادها در رویا و افکار حالت بیداری احیاء می شوند. علائم تجربه مجدد، اجتناب، و ترصد مفرط بیش از یک ماه دوام می یابند. در کسانی که علائم کمتر از یک ماه طول کشیده اند. تشخیص مناسب احتمالاً اختلال استرس حاد است.

توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


خرید و دانلود - 16,500 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com