امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

نوع فایل: پاورپوینت ()

قسمتی از متن پاورپوینت:

تعداد اسلاید: 26 صفحه

مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان (ادوارد دمینگ)

مدیریت برنامه ریزی وتوسعه
آموزش کارکنان بیوگرافی: تولد:14 اکتبر 1900آیوا آمریکا
مرگ: 20 دسامبر 1993
دکترا ریاضیات وفیزیک از دانشگاه ییل 1928
مشاور آماری در اداره آمار آمریکا 1945-1935 بیوگرافی (ادامه) استاد آمار دانشگاه نیویورک 1993-19946
آموزش مدیریان ومهندسان ژاپنی 1947
کار برای شرکت فورد 19879
شیوه تفکر: شیوه تفکر دمینگ اساسا مبتنی بر کارهای شوارت (shewhart ) شکل گرفت.
منجر به شناخت دو نوع از تغییر در فرآیندها شد:

تغییر کنترل نشده

تغییر کنترل شده فلسفه دمینگ
دکتر دمینگ معتقد بود که با اتخاذ اصول مدیریت مناسب سازمان می تواند کیفیت را افزایش وهمزمان هزینه ها را از طریق کاهش ضایعات ودوباره کاری ها وایجاد وفاداری برای مشتری کاهش دهد. فلسفه دمینگ دمینگ: تنها تلاش سخت کافی نیست. کاهش هزینه هم به تنهایی کافی نیست. مسئله عدم وجود کارگرنیست مسئله در راس تشکیلات قرار گرفته است یعنی مدیریت. باید سیاستی برای کیفیت وجود داشته باشد. کیفیت در بالا ساخته می شود. در هیات مدیره. (انقلاب دمینگ. 1378. ترجمه مرکز آموزشی سازمان مدیریت دولتی)
درک‌ فلسفه‌ مدیریت‌ دمینگ‌ نیازمند درک‌ چهار قاعده‌ کلی‌ است‌: 1-کیفیت‌ و هزینه‌ ضد هم‌ یا جایگزین‌ هم‌ نیستند که‌ بهبود یکی‌ به‌ بهای‌ از دست‌ رفتن‌ دیگری‌ باشد، برعکس‌، دایما" می‌ توان‌ هر دو را بهبود بخشید.


2-از دیدگاه‌ دمینگ‌، کیفیت‌ را از نقطه‌ نظر مشتری‌ بهتر می‌ توان‌ درک‌ کرد درک‌ فلسفه‌ مدیریت‌ دمینگ‌ نیازمند درک‌ چهار قاعده‌ کلی‌ است‌: 3 تغییرپدیده‌ ای‌ است‌ که‌ بطور طبیعی‌ ایجاد می شود ولی‌ یک‌ استثناء یا اشتباه‌ نیست‌. بسته‌ به‌ اینکه‌ ما بایک‌ سیستم‌ با ثبات‌ یا بی‌ ثبات‌ روبرو هستیم‌، باید با نوسان‌ برخورد متفاوتی‌ داشته‌ باشیم‌

4-همکاری وارتباط، امری‌ اساسی‌ است‌ که‌ به‌ بهبود می‌ انجامد. باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ غربیان از نخستین روزهای زندگی آموزش دیده اند رقابت کنند و برای رتبه و مقام همدیگر را کنارزنند.

فلسفه دمینگ:مدیران باید روحیه تعاون را در افراد بوجود آورند. باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ - اگر قرار است کسی در غرب برنده شود عده ای دیگر باید بازنده باشند. (در فلسفه دمینگ همه برنده هستند.)


برای پیش افتادن باید نظر بالادست را جلب کرد.(این در فرآیند تولید کمی حقیقت دارد. ولی درسیستم کیفیت هدف رضایت مشتری است.)

باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ - هرگاه اشتباهی صورت گیرد حتما کسی باید سرزنش شود.

در فلسفه دمینگ این اشتباه از جانب فرد نیست بلکه سیستم اشتباه است. زیرا عملکرد به فرد بستگی چندانی ندارد و بیشتر از سیستمی ناشی می شود که او در آن کار می کند. باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ مدیران غربی همیشه می خواهند اولین باشند.

(در نظریه دمینگ تغییر وپیشرفت یک فرآیند اصلاح دایمی است. ما یک شبه نمی توانیم تغییر کنیم.)
باورهای اشتباه مدیران و جامعه غرب و راهکارهای فلسفه دمینگ - تیلوریسم به مدیران آموخته است که برای بهتر انجام دادن کار باید آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کرد.

خرید و دانلود - 9,900 تومان

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com