امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 39صفحه

توضیحات از متن فایل

امروزه یکی از مهم­ترین عوامل تأثیرگذار بر اقتصاد کشورها، سرمایه­گذاری و امور مربوط به آن است. این موضوع به دلیل اینکه عاملی برای تولید، اشتغال و به حرکت درآوردن چرخ­های اقتصادی هر کشوری است، از جمله موضوعات اجتناب ناپذیر است. سرمایه­گذاری از راه­های مختلفی صورت می­گیرد که از جمله آنها سرمایه­گذاری در سهام شرکت­ها از طریق بورس اوراق بهادار است(آگاتی، 2012).بورس اوراق بهادار با فراهم­آوری ساز وکار لازم برای سرمایه­گذاری، در سهام شرکت­هایی که شرایط عرضه سهام خود را به مردم دارند، می­تواند در پویایی شرکت­ها و اقتصاد نقش بزرگی ایفا نماید؛ بنابراین، شرکت­ها با عرضه سهام از طریق بورس اوراق بهادار و سرمایه­گذاران با خرید سهام و سرمایه­گذاری در سهام شرکت­ها، امکان مشارکت را در توسعه اقتصادی به دست آورده و خود را جزئی کمک کننده به توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور می­دانند(تریو و همکاران، 2010). سرمایه­گذاران در انتخاب سهام یک شرکت به منظور سرمایه­گذاری از عوامل متعددی تأثیر می­پذیرند. به طور کلی، سرمایه­گذاران در زمان تصمیم­گیری به دو عامل مهم ریسک و بازده توجه دارند. به علاوه، بالا بودن نرخ نوسانات اقتصادی و سیاسی، بی­ثباتی قوانین و مقررات و غیره به افزایش ریسک تصمیم­گیری در بورس اوراق بهادار منجر می­شود (Fayman & He, 2011). در این تحقیق به دنبال پاسخگویی به این سوأل هستیم که چه عواملی در تصمیم­گیری سرمایه­گذاران در خرید سهام عادی مؤثرند؟

لازم به ذکر است در این تحقیق عوامل مالی و غیرمالی مؤثر بر تصمیم­گیری سرمایه­گذاران بررسی خواهد شد. در این فصل بصورت اختصاصی به بررسی مفاهیم پژوهش یعنی بورس اوراق بهادار، سهام عادی و عوامل مؤثر بر تصمیم­گیری سهامدارن شامل عوامل مالی و غیرمالی می­پردازیم و در بخش پیشینه پژوهش به بررسی مطالعات انجام شده در این زمینه خواهیم پرداخت.


خرید و دانلود - 29,700 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com