امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

نام فایل: گزارش کارآموزی کارخانه واگن پارس 44ص

فرمت:.doc

تعداد صفحه/اسلاید: 29


گزارش کارآموزی (1)
کارخانه واگن پارس
کارخانه واگن پارس که بزرگترین سازنده وسائط حمل و نقل ریلی در خاورمیانه می‌باشد. در سال 1352 با سرمایه‌ای بالغ بر چهارده میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اراک تأسیس گردید.
واگن پارس در سال 1362 با ساخت و تولید انواع وسائط حمل و نقل ریلی مانند لکلومتیو، واگنهای باربری، واگن‌های مسافربری، واگنهای محرک و

آغاز به فعالیت نمود.
فعالیت این کارخانه ساخت و تعمیر اساسی انواع مختلف خودروهای ریلی اعم از واگنهای باری، مسافری، مترو و تأمین قطعات اصلی و یدکی واگنها می‌باشد.
از آنجائیکه بخش قابل ملاحظه‌ای از مواد مصرفی این شرکت ساخت داخل کشور می‌باشد، هزینه تولیدات شرکت پائین بوده و باعث گردیده است که واگن پارس در عرصه بازارهای جهانی در مناقصه‌های متعدد موفق گردد.
این کارخانه با بهره‌گیری از آخرین تجربیات در زمینه ساخت واگن و با بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات می‌تواند سالیانه بیش از یک هزار دستگاه انواع مختلف واگن را تولید و همچنین 2500 دستگاه واگن را تعمیر اساسی نماید. واگن پارس توانسته است محصولات خود را درسطح مطلوب با رعایت آخرین استانداردهای صنعتی راه‌آهن (
UIC
) به بازار عرضه و بدین ترتیب به یکی از قطب‌های مهم تولید کننده واگن تبدیل گردد.
بین شهری
شهری
تولیدات:
- واگن مسافری:
باری
لکلومتیو
واگن محرک
واگن مخزن
واگن حمل بالاست
واگن کفی
واگن حمل غلات
واگن 6 محوره
واگن 4 محوره
واگن حمل سیمان
...


خرید و دانلود - 9,350 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com