امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

نوع فایل: پاورپوینت ()

 قسمتی از متن پاورپوینت:

تعداد اسلاید: 34 صفحه

به نام خدا تحول در نظام های مدیریتی
وظایف مدیر: تا امروز:
برنامه ریزی
سازماندهی
کنترل
تصمیم گیری چند شرکت در جهان در یک دوره ده ساله ضریب بازدهی سهامشان حداقل بیست درصد یا بیشتر بوده است؟
در سراسر جهان تنها 24 شرکت به چنین شاخص مالی سخت و بلند مرتبه ای دست یافته اند. دریافت 2 نتیجه:
1. نوع صنعت و کار فرقی نمی کند و موضوع محصول مطرح نیست، آن چه که بیش از همه مهم است نوع رهبری مدیریتی است. زیرا اساسا این 24 مدیر و رهبر شرکت های یاد شده بودند که با بقیه مدیران تفاوت داشتند.
2. این 24 مدیر در حالی که در مقایسه با دیگران متفاوت هستند در بین خود آنها نیز تفاوت وجود دارد. مصاحبه با مدیران این 24 شرکت: هیچ روش واحدی به عنوان روش رهبری مدیریتی وجود ندارد. هیچ کس قابل مشابه سازی نیست.
و من می بایست روش خود را بیابم.
یک مدیر موفق باید بدون مستهلک کردن خود کارهای بزرگ انجام دهد و سازمانی را بنیان گذارد که:
مدیر و تمام کارکنان آن به خاطر کار زندگی نمی کنند بلکه به خاطر زندگی کار می کنند.
در نتیجه: www.nikooee.com 1. موفقیت دائم حق انسان است، اگر چه موفقیت مرا به جائی که هم اینک هستم رسانده است اما مرا به آن جائی که می خواهم باشم، نمی رساند!
2.آیا دیگران خطاکار هستند. این مقررات دولتی، لعنتی هستند که اصلا مناسب و کامل نیستند؟
مشکل اساسی سازمان خود من هستم! سه حقیقت تلخ راهگشا! بوفالوها حیوانات جالبی هستند، همگی وفادار به یک پیشرو و آنچه را که به آنها گفته می شود، دقیقاً انجام می دهند. آیا این جالب نیست که لحظه ای به این بیاندیشید که شما افرادی دارید که به شما وفا دارند، آیا وفاداری جالب نیست؟ مدیریت به روش بوفالو ها: بوفالو ها: بوفالوها پرسش نمی کنند تا وقتی که به آنها گفته نشود که چکار بکنند، در گوشه ای می ایستند و انتظار میکشند، آنها منتظر دستورات هستند.
اما کافی است قدری توجه کنند که با ایستادن در اطراف و منتظر ماندن برای دریافت دستورات رئیس، چه فرصتهائی را از دست داده اند. غازها پرندگان کوچک و جالبی هستند. هر غازی میداند که باید همان جائی برود که مجموعه قصد رفتن به آنجا را دارد. از آن جا که غاز پیشرو به سبب وزش باد در مسیر زودتر از دیگران خسته می شود به عقب گروه باز می گردد و غاز دیگری از بخش میانی مجموعه به جای او پرواز کرده و در راس سایرین قرار می گیرد. این بدان معناست که هر غازی دقیقاً میداند که دسته غازها به کجا میرود. هر غازی میباید آماده باشد تا در صورت ضرورت گام پیش نهاده و مسئولیت جلو دار بودن را بپذیرد. حقیقت این است که غازها نسبت به وضعیت یکدیگر حساس هستند. و اما غاز ها: هر غازی دقیقا می داند که دسته غازها به کجا می رود، آیا اکثر سازمان ها چنین هستند و می دانند کل سازمان به کجا می رود؟
هر غازی می باید آماده باشد تا در صورت ضرورت گام پیش نهاده و مسئولیت جلو دار بودن را بپذیرد، آیا این در سازمان ها واقعیت دارد؟
حقیقت این است که غازها نسبت به وضعیت یکدیگر حساس هستند.آیا اکثر سازمان ها چنین هستند؟ بیشتر سازمان ها همانند افراد بیگانه ای هستند که هریک سعی دارند به شکل بدی اهداف شخصی خود را محقق سازند. حقیقت این است که در زمینه تشکیلات و سازماندهی هنوز هم به اندازه غازها هوشیار نیستیم. مدیریت به روش غازها: مجموعه غازها از طریق همکاری متقابل اعضاء حرکت می کنند به طوری که نسبت پیشرفت مجموعه غازها به سمت مقصد می تواند 171% بیش از حرکت فردی غازها باشد. 1. موفقیت دائم حق انسان است.
2. مشکل اساسی سازمان خود من هستم.
3. برای تغییر در سازمان، قبل از هر چیز من باید تغییر کنم.
بزرگ ترین مانع در مسیر تغییر دیگران نیستند،
بلکه من هستم! سه حقیقت تلخ راهگشا! آیا شما می دانید چه کسی در جاده گرد و خاک ایجاد می کند؟ ماشین جلویی
چه کسی خاک می خورد؟ آن کس که در عقب حرکت می کند.

توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


خرید و دانلود - 9,900 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com