امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

منافع تجارت الکترونیکی برای جامعه

کاهش تردد: به­ کارگیری تجارت الکترونیکی در جامعه این امکان را فراهم می­ آورد تا افراد در محل سکونت خود مشغول به کار شده و لذا حجم تردد جهت انجام امور تجاری و خرید کاهش یافته و به طبع آن از حجم ترافیک کاسته شده و آلودگی محیط زیست و هوا نیز کاهش می ­بابد.

افزایش استاندارد زندگی: با توجه به اینکه در محیط تجارت الکترونیکی امکان خرید ارزان ­تر کالا و خدمات ممکن می­ شود، مصرف­ کنندگان می توانند کالا و خدمات بیشتری را مصرف کرده و بدین ترتیب سطح زندگی مردم  ارتقا می­ یابد.

امید برای فقرا: گسترش تجارت الکترونیکی این امکان را برای محرومین از امکانات اجتماعی در نقاط دور از دسترس مهیا می ­نماید تا ضمن بهره مندی از فضای بازارهای الکترونیکی و رفع نیازهای خود با آخرین دستاوردهای بشری، امکان حضور در مبادلات تجاری و سود­آوری نیز برای این قشر محقق گردد. در حال حاضر حجم عظیمی از مردم کشورهای در حال توسعه نظیر هندوستان، مالزی و... با استفاده از دستاوردهای شبکه جهانی اینترنت، موفق به افزایش درآمد سرانه خود شده ­اند.

دسترسی بیشتر به خدمات عمومی: خدمات عمومی همچون خدمات بهداشتی، تحصیلات و خدمات اجتماعی با استفاده از کاربرد تجارت الکترونیک با هزینه کمتر و کیفیت بالا­تر به مردم عرضه می­ شوند (صفی زاده،1385).


خرید و دانلود - 33,000 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com