امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://sell.cloob24.com
0

نوع فایل: پاورپوینت ()

 قسمتی از متن پاورپوینت:

تعداد اسلاید: 68 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی مقدمه ‌ ‌آموزش‌ و بهسازی‌ منابع‌ انسانی‌ در عصر کنونی‌ به‌ لحاظ‌ شرایط‌ خاص‌ زمانی، یکی‌ از وظایف‌ اجتناب‌ناپذیر سازمانها و موسسات‌ محسوب‌ می‌شود و ضرورت آموزش به صورت یک امر طبیعی در آمده است چراکه پیشرفت و توسعه سازمانها و موسسات درگرو ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش منابع انسانی است.
لذا آگاهی از میزان اثربخشی دوره های آموزشی و بازدهی حاصل از آنها برای مدیران بسیار بااهمیت است.
دارایی ارزشمندی که برای ما مزیت رقابتی ایجاد می کند، کارکنان ما هستند”مدیرعامل کرایسلر، رابرت ایتون، ضمن بیان این مطلب به مدیران قرن بیست ویکم گوشزد می کند، “فرهنگ سازمانی شما و اینکه به کارکنانتان انگیزش دهید و آنان را توانمند سازید و آموزش دهید، چیزی است که شما را از دیگران متمایز می سازد و سبب پیشتازی شما در صحنه رقابت می شود”
بعلاوه آموزش یک بعد ضروری فرایند مدیریت کیفیت جامع نیزبه شمار می رود الزام آموزشی
TQM EFQM
ISO
9001:2000 سایر سیستمهای مدیریت مثل ISO/TS 16949. ISO 9000 , و غیره
اصول هشتگانه
مدیریت کیفیت جایگاه و مفاهیم آموزش در استانداردهای تضمین کیفیت
با توجه به اینکه کیفیت آموزش نقش تعیین کننده ای در توسعه منابع انسانی و توسعه سازمانی ایفا می کند.، اکثر سازمانها دوره های آموزش موجود در داخل یا خارج از کشور برای کارکنان خود برگزار می‌کنند و اجرای هر دوره متضمن سرمایه گذاری هنگفت است لذا آگاهی از میزان اثربخشی دوره های آموزشی و بازدهی حاصل از آنها برای مدیران بسیار بااهمیت است. مبحث‌ حاضر به این مطالب می پردازد:
معنی - اهمیت -فواید و انواع آموزش کارکنان بطورخلاصه
چرخه فعالیت آموزشی در هر سازمانی چگونه است؟
برنامه ریزی آموزشی و مراحل آن چگونه است؟
چرخه فعالیتهای آموزشی در موسسه و متصدیان آن کدامند؟
ارزیابی اثربخشی چیست؟
ضرورت‌ سنجش‌ اثربخشی‌ برنامه‌های‌ آموزشی‌ چیست؟برای‌ تحقق‌ این‌ مهم‌ رویکردها یا روشهای‌ علمی‌ کدامند؟
درهر یک‌ از این‌ روشها چه‌ شاخصهایی‌ را می‌توان‌ به‌کاربرد؟
در موسسه چه الگویی بکار میرود؟
ایزو 10015 که استاندار آموزشی است چه می گوید؟
پیشنهادات و نکات مورتوجه در رابطه با بهبود سیستم ارزیابی اثربخشی آموزش کارکنان در سازمان
آموزش کارکنان راهکاری برای از بین بردن فاصله بین صلاحیت - شایستگی - مهارت -توانایی ودانش موجود کارکنان با صلاحیت - شایستگی - مهارت -توانایی ودانش مورد نیاز برای انجام اثربخش مشاغل و وظایف آنان است.
آموزش کارکنان عبارتست از کلیه مساعی و کوششهائی که در جهت رفع ارتقاء سطح دانش و آگاهی , مهارتهای فنی, حرفه‌ای و شغلی و همچنین ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان به عمل می اید و آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی خود می نماید. اهمیت و فواید آموزش کارکنان آموزش کارکنان نقش بسیار مهمی در افزایش اثر بخشی و کارآیی نیروی انسانی دارد از طرف دیگر عامل موثری در افزایش رضایت شغلی کارمندان به حساب می آید چرا که هر کارمندی نیز که خود علاقمند به رشد و ترقی و آشنایی با آخرین دستاوردی علمی...

توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


خرید و دانلود - 18,700 تومان
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com